Yeah ! A great day today.

Assalamualaikum :) 

Yeah, today is a great day for me. Haha, aku dapat gelaran baru kat dalam bas 'Kak Yong'. hahaha Naufal panggil aku macam tu. Why? Sebab aku selalu buli orang bila orang tu majal aku Ha Ha Ha padanmuka. Eh btw sorry sebab buli korang semua takde niat pon. 

Bila sampai SI, mintak lah Naufal belikan serbuk yang boleh hisap tu hahahah aku tak tahu apa nama serbuk tu -.- Kinda delicious. Aku mintak Naufal belikan 10 banyak en en? Pastu si Hazieq pergi majal aku. Dia ejek aku 'Dagu' k sebenarnya memang fakta pon ~ Tapi aku rasa macam malu pulak bila dia ejek dekat public. Time dia ejek tu Nas dengan Zikri gelak. Memang aku bengang aku pergi belasah lah Nas hahahah. 

Harini sepatutnya aku nak lepak Medan. Aku ajak lah alya, dia kata nak makan jugak kalau Wasiah ikut. Then bila dah sampai masuk sekolah tu, call Wasiah guna phone Hikmah. Dia kata dia nak ikut. Time nak tunggu dia tu alya pulak paksa aku suruh makan kat sekolah. Aku dahlah jenis orang yang tak suka makan kat SEKOLAH ! Pastu dia paksa paksa. Kalau tak nak pergi cakaplah dari awal. 

So, aku pon pergi lah cari geng geng aku. Terserempak pulak dengan Amiera Aerina. Nasib baik dia ada, aku pon ajak ah dia pergi medan. Aku tanya dia dah makan belum then dia cakap dah  tapi takpelah dia kata boleh teman aku. Dah sampai je kat medan, tengok memang ramai ah orang kat sana. So, tak jadi nak makan. Belilah coolblog. Terjumpa Fatimah Az-Zahra. Eh asal aku tulis nama dia haa? xD K jahatnya aku. 

Lepas dah beli coolblog, aku cadang nak pergi rumah Liyaa lepak. So call dia and dia kata boleh but parents dia ada kat rumah. Wuuu ~ teringin nak jumpa parents dia. Hahah, akhirnya tercapai juga. Ibu Liyaa cantik sangat and a little bit garang. Lepas Liyaa dah siap apa semua kitorang pon pergi lah sekolah.

Once again terserempak dengan Wanie and Hanisah. Diorang nak beli gula so, kitorang masuk sekolah dulu. And yeah as usual sembang sembang sembang ~ Masuk sekolah and belajar. But time mula mula masuk kelas tu ada bau arak dekat belakang kelas. so yeahh tak suka bau dia. Make me feel dizzy ._. 

Aku harini asyik menggila je dengan kembar aku, Amira Aziz tu. Haahahah, time pj yang baling best ~ Hahahahahahhahaahahahhaahahahahahahah kalau boleh aku nak je rakam saat saat terindah aku dengan kembar aku tadi. And time budak lelaki main bola, ada sorang budak lelaki ni, handsome siaaaaaaaaa >< K just forget it. Okay thats all for today. see ya.

Sincerely,