3 Months (That's enough) :(

Assalammualaikum dan selamat sejahtera :D


Okayyy ... Mina ngan Zahidi tamatkan relationship kitorang pada 17 haribulan Januari 2012 . Ermm , dia lah lelaki yang mina sayang sangat2 lebih dari orang lain (kecuali Tuhan , Mak Bapak DLL) Memang mina tak sangka kitorang dah cukup 3 bulan bersama . Okayy , memang betul mina masih sayang kan dia tapi nak buat macam mana kan ? "Nasi Dah Menjadi Bubur" Memang situasi ni berlaku kerana Tuhan . Mungkin betul cakap kawan mina , "Mungkin Bukan Jodoh Kita" .
    Gambar yang mina letak kat atas tu , sebenarnya gambar dia . Mina pinjam sekejap dan tak akan pulangkan balik sebb mina nak jadikan kenangan . Eddy , mina minta maaf kalau tak bagi balik ye :) . Sejak mina putus dengan dia , ramai yang mintak kapel ngan mina tapi mina tolak sebab hati mina ada satu tempat je . Dan tempat itu sebenarnya milik Zahidi . Walaupun dah putus , mina tetap akan sayang dia . So , skarang mina kena kuatkan hati , banyak bersabar dan redha dengan keadaan . Hmm .... Cukuplah dengan ayat jiwang ni .

P/s : Kepada orang yang membaca blog mina ni , tolong setia kepada boyfie anda . Saya mengaku saya seorang girlfie yang menyusahkan . Dan saya tak nak benda ini berlaku dekat awak juga . Salam sayang , Azmina :D